Країни Передньої Азії та Межиріччя
Мета: Пригадати в формі три поняття, власні назви, терміни, що вивчались на протязі вивчення теми, вчити учнів логічно мислити, використовувати отримані знання на практиці. Виховувати інтерес до предмету, розгадування кросвордів.
ХІД УРОКУ:
Урок - капітал-шоу "Поле чудес".
Клас поділено на три команди. Учасники гри повинні не тільки вірно виконувати завдання, але і давати на питання відповіді, які стосуються кожного завдання, поставити питання команді суперників.
Команди по черзі вступають в гру, якщо буква називається не вірно.
ЗАВДАННЯ:
У 2360 р. до н. е. цей цар захопив Месопотамію і створив першу в світі імперію.
Питання: 1) Розкажіть легенду про царя Саргона.
2) Розкажіть про завоювання царя Саргона.
Збудовані з випаленої на сонці глини, ці будівлі велично здіймалися над долинами рік. Для їх зведення треба було знати закони архітектури та інженерну справу. Храм на даху був присвячений божеству міста. У ньому жрець - цар виконуючи ритуали, улещував богів задля розквіту міста та його земель.
Питання: 1) Назвіть відомі вам зіккурати, опишіть їх.
2) Розкажіть про релігійні вірування в Вавилоні.
Від звуку шоферу (баранячий ріг з язичком для підсилення звуку) за легендою зруйновано стіни ...? Якого міста?
Питання: 1) Розкажіть про утворення ізраільсько-іудейського царства.
2) Що ви знаєте про заняття, звичаї, культуру, релігію
стародавніх євреїв?
Для ассірійців це богиня війни, для вавілонян - богиня-матір.
Питання: 1) Що вам відомо про ассірійців? Чому "світ зрадіє, як упаде
Ніневія"?
Цей пророк удосконалив релігію племен персів, релігія світовою не стала, але вплинула на християнство.
Питання: 1) Головний зміст релігії?
2) Що вам відомо про життя, походи, культуру пресів?
Підведення підсумків гри. Визначення переможців.
Домашнє завдання: Ознайомитись з §24-25, підготувати повідомлення про стародавню Індію.