япон≥¤



ћета: ознайомити учн≥в з розвитком япон≥њ в пер≥од з 1945 по 2004 рр.; з'¤сувати особливост≥ п≥сл¤воЇнного економ≥чного та пол≥тичного розвитку япон≥њ; розкрити причини та суть "¤понського економ≥чного дива"; показати особливост≥ сучасноњ пол≥тичноњ ≥стор≥њ крањни;

спри¤ти вихованню поваги до сумл≥нноњ прац≥, до людей, що ц≥нують та поважають розумову працю;

вчити працювати з комп'ютерними програмами, проводити дискус≥њ, в≥дстоювати свою точку зору; бути толерантними до протилежних погл¤д≥в сп≥врозмовника.

ќбладнанн¤: пол≥тична карта св≥ту

 омп'ютерна програма "¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤"

ћатер≥али пер≥одичноњ преси

Ћ≥тература: ќвчинников. —акура и дуб. ћ.: ѕолитиздат.-1988.

ќсновн≥ пон¤тт¤: " економ≥чне диво"

патернал≥зм

пожиттЇвий найм

≥нтенсиф≥кац≥¤ прац≥

ѕерсонал≥њњ: ћакартур ƒуглас

“анака

ƒзюньњт≥ро  о≥дзум≥

’≥д уроку

≤.  оротке опитуванн¤ (3 хв.): - назвати три етапи кризи колон≥альноњ системи

¤к≥ проблеми мають зараз крањни, що визволилис¤ в≥д колон≥ального гн≥ту?

≤≤. Ќовий матер≥ал (30 хв.)

1)—ан-‘ранциський мирний догов≥р

2) японське "економ≥чне диво"

3) ¬нутр≥шнЇ становище та зовн≥шн¤ пол≥тика крањни

—ан- ‘ранциський мирний догов≥р (10 хв.)

а)бес≥да з класом: - ¤ким був пол≥тичний режим япон≥њ в роки ƒругоњ св≥товоњ в≥йни?

чим завершилас¤ ƒруга св≥това в≥йна дл¤ япон≥њ?

як≥ м≥ста були п≥ддан≥ атомному бомбардуванню?

яким був пол≥тичний устр≥й крањни?

ƒл¤ актив≥зац≥њ класу пропоную проанал≥зувати вз¤т≥ мною до уроку два еп≥графи: "«ах≥д Ї «ах≥д, а —х≥д Ї —х≥д, ≥ з м≥сць вони не з≥йдуть" (–. ≥пл≥нг) та "Ќавчати ≥нших завжди почесно, вчитис¤ в ≥нших - н≥коли не соромно" (¤понське присл≥в"¤).

яке з тверджень на вашу думку б≥льш в≥рне дл¤ сучасноњ япон≥њ? ¬≥дпов≥дь дайте в к≥нц≥ уроку.

ѕроводитьс¤ коротенька ≥нтерактивна гра "ћ≥крофон": - як≥ асоц≥ац≥њ виникають у вас при словах япон≥¤, ¤понське?

ѕ≥сл¤ в≥дпов≥дей учн≥в робитьс¤ висновок, що на думку спадають ¤к дуже модернов≥ пон¤тт¤ (електрон≥ка, автомоб≥л≥ тощо), так ≥ давн≥ (кам≥кадзе, саке, ≥кебана...)

б)робота з програмою:-

в≥дкрити карту " рањни ѕ≥вденно-—х≥дноњ јз≥њ", знайти япон≥ю

прочитати текст питанн¤ є1І 30

знайти в словнику незнайом≥ слова та терм≥ни

японське "економ≥чне диво" (15 хв.)

а)бес≥да з класом: - що означаЇ пон¤тт¤ "економ≥чне диво"?

в ¤ких крањнах ™вропи було п≥сл¤воЇнне "економ≥чне диво"?

¤к≥ причини цього ¤вища?

чи Ї щось сп≥льне в причинах стр≥мкого розвитку економ≥ки в р≥зних крањнах?

б)робота з програмою: учн≥ знайомл¤тьс¤ з текстом та визначають особливост≥ саме ¤понського "економ≥чного дива"

в) проблемне завданн¤ дл¤ учн≥в: що з ¤понського досв≥ду може вз¤ти сучасна ”крањна дл¤ прискоренн¤ свого розвитку? „и реальне дл¤ нас "економ≥чне диво"?

¬нутр≥шнЇ становище та зовн≥шн¤ пол≥тика крањни (7 хв.)

а)робота з програмою: визначити основн≥ пр≥оритети сучасноњ япон≥њ; ¤к≥ проблеми сто¤ть зараз перед крањною?

≤≤≤. «акр≥плннн¤: перев≥рка набутих знань за системою заздалег≥дь п≥дготовлених вчителем комп'ютерних тест≥в (5 хв.)

≤V. ƒомашнЇ завданн¤: вчити за п≥дручником ё.Ѕуракова "¬сесв≥тн¤ ≥стор≥¤. Ќов≥тн≥ часи. 1945-1998." І34-35. ѕ≥дготувати пов≥домленн¤ про ћао ÷зедуна (дл¤ одного-двох учн≥в)



Ќа головну



—в≥т географ≥њ та туризму



Hosted by uCoz