Проголошення автономної України



МЕТА: Проаналізувати діяльність ЦР, опрацювати документ " Перший Універсал".

Продовжувати вчити дітей аналізувати, узагальнювати й систематирувати історичний матеріал, оцінювати діяльність людей в історичному процессі, аналізувати історичні документи й робити висновки. Виховувати патріотичне почуття.

ТИП УРОКУ : Комбінований

ОБЛАДНАННЯ : підручник " Історія України" 10 кл. Турченко, карта України в 1917-1918рр., документи - підручник Турченко.

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ : Універсал, автономія.

ХІД УРОКУ

І. Бесіда по вивченому матеріалу.

Робота групами : клас поділяється на 3 групи

І група - автономісти

ІІ група - самостійники

ІІІ група - історики-аналітики

Історики-аналітики дають невелике повідомлення про становище в світі і в Російській імперії взимку 1917р. Автономісти і самостійники викладають свої політичні погляди, задають питання один одному, висловлюють свої непогодження по тим чи іншим питанням, працюють з документами. Історики-аналітики задають додаткові питання. Роблять підсумки і висновок.

Слабкі учні працюють пол. Картках письмово. В опитуванні намагаюсь задіяти весь клас.

ІІ Актуалізація і визначення мети уроку.

Проблемне питання: Чому період квітня-червня 1917р. можна охарактеризувати, як початок Українського державотворення?

ІІІ. Вивчення нового матеріалу

Розташування політичних сил весна 1917р. Діти, які вдома готували це питання, з допомогою вчителя дають характеристику розташування політичних сил і складають логічну схем

Перший універсіал Центральної влади

- розповідь вчителя

- робота з документами 1,2,3 стор. 26 підручник Турченко

Питання класу: Чому ЦР пішла на проголошення автономії і не

проголосила самостійність України.

Створення Генерального секретаріату

Повідомлення учня : " Вінниченко - український письменник,

політичний діяч".

ІV. Закріплення матеріалу.

Бесіда з класом.

- В чому історичне значення Всеукраїнського національного конгресу?

- Охарактеризуйте відносини між ЦР та Т.У.

- В чому полягає історичне значення Першого універсалу ЦР?

Обговорення проблемного питання : Чому період квітень-червень 1917р. можна характеризувати , як початок Українсь кого державотворення.

V. Домашнє завдання : 1. стор. 19-22 чит. 2. документи стор.26 опрацювати, пит. Стор.27 3. учні, які навчаються на 8-12 балів отримують випереджаюче завдання : опрацювати документ на стор.27 ( Другий Універсал ).




На головну


Hosted by uCoz