Початок Української революції



МЕТА : Ознайомити учнів з подіями зими-весни 1917 року, утворення

Тимчасового уряду в Росії, ЦР - на Україні. Проаналізуйте склад і мету утворення ЦР. Продовжити формувати вміння узагальнювати й систематизувати історичний матеріал, складати логічні історичні схеми подій, використовувати документи, як джерело історичних знань. Виховувати повагу та почуття гордості до історичного минулого.

ТИП УРОКУ : Урок вивчення нової теми.

ОБЛАДНАННЯ : підручник історії України 10 клас, Турченко, карта - Україна в 1917-1918рр., документи - підручник Турченко.

ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ : нац-демократична революція, Українська ЦР,

Тимчасовий уряд.

ХІД УРОКУ

І АКТУАЛІЗАЦІЯ І ВИЗНАЧЕННЯ ТЕМИ УРОКУ.

ВЧИТЕЛЬ : - Українська держава пройшла довгий тернистий шлях до своєї незалежності.

ПИТАННЯ КЛАСУ :- Згадайте, коли український народ зробив першу спробу утворити державу ?

ВЧИТЕЛЬ : На початку 20 ст. український народ зробив другу спробу Утворити Українську державу

МЕТА УРОКУ : познайомитися з подіями 1917 року в Російській імперії на Україні.

Проблемне питання : Чому події 1917 року в Україні можна назвати Початком національно-демократичної революції? Визначте Характер, рушійні сили, завдання Української революції.

ІІ. ВИВЧЕННЯ НОВОЇ ТЕМИ

Україна напередодні 1917 року

Робота групами

І група - Дати стислу характеристику міжнародного становища в світі.

ІІ група - Характеристика становища Російської імперії.

ІІІ група - Корегує відповідь, доповнює, аналізує матеріал і відповідає на Запитання : Як на вашу думку, як вплинуть події в світі та в Російській Імперії на національно-визвольний рух в Україні ?

Учні з допомогою вчителя починають заповнювати логічну схему історичних подій.

І. Світова війна. Лютнева буржуазна революція в Росії ----> Активізація діяльності Українських політичних партій, піднесення національно- визвольного руху

Українські політичні партії в 1917р.

Робота з підручником стор. 7-8. Ознайомитися з політичними

партіями на Україні. Заповнити таблицю.

Питання : - На які дві групи можна поділити всі політичні партії?

- Чому не було єдності політичних партій?

політичні партії | лідери | Політичні погляди

3.Утворення Центральної Ради

Розповідь вчителя.

В ході вивчення питання учні з допомогою вчителя продовжують заповнювати логічну схему. Опрацьовують документ " З відозви ЦР", " До Українського народу".Слухають повідомлення учня : " Грушевський - історик і політичний діяч".

І Світова війна. Лютнева буржуазна революція в Росії ---> Піднесення національного визвольного руху Активізація політичних партій.

Питання класу : Як на вашу думку буде реагувати Тимчасовий уряд на створення ЦР ?.

ПОЧАТОК УКРАЇНСЬКОЇ АРМІЇ

- бесіда з класом.

- повідомлення учня " Петлюра - політичний діяч".

Наприкінці уроку учні відповідають на проблемне питання.

ІІІ. ЗАКРІПЛЕННЯ МАТЕРІАЛУ.

Учні підводять підсумки уроку. Аналізують логічну схему подій, роблять висновки.

ІV. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ :

стор. 3-16 читати, документ стор. 16-17 відповідати на запитання стор.18

учні, які навчаються на 8-12 балів випереджаюче завдання міні повідомлення : " Розташування політичних сил. (весна 1917р. )" -

Скласти логічну таблицю.



На головну



Світ географії та туризму



Hosted by uCoz