Рольова гра "Вибори президента школи". Передвиборча агітація та підсумки виборів


Огляд уроку. У ході уроку учитель разом з учнями вибудовує алгоритм проведення рольової гри "Вибори президента школи та членів шкільного парламенту".

Очікувані результати. Після уроку учні матимуть практичні навички організації та проведення виборів в структурах учнівського самоврядування.

Основні поняття. Учнівське самоврядування, вибори, передвиборча агітація, голосування, виборча комісія.

Методи та прийоми. Пояснення вчителя, "мозковий штурм", діалог.

Обладнання та матеріали. Зразки передвиборчих програм, зразки агітаційних листівок, виборчих бюлетенів з гімназій №№1, 5 та шкіл №13 та інших.

Хід уроку

І. Мотивація навчальної діяльності. (10 хв.)

Захист власних моделей реорганізації учнівського самоврядування (2-3 учні). У кінці вчитель підводить дітей до думки про необхідність вироблення універсальної моделі та алгоритму реорганізації учнівського самоврядування, яким стала дана рольова гра, мета якої на практиці застосувати отримані знання з питань самоврядування й створити самоврядні органи в навчальному закладі.

ІІ. Вивчення нового матеріалу. (30 хв.)

Учитель знайомить учнів з документами по виборах президентів гімназій №№ 1, 5 та школи №13. Разом з учнями виділяє основні етапи гри та створює робочі групи, що працюватимуть над реалізацією кожного етапу (ця інформація розміщується на дошці).

підготовка положення про вибори президента школи та про президента школи;

створення виборчої комісії та розробки її функції;

висунення кандидатів у президенти, розробка передвиборчих програм та планів передвиборної агітації;

створення групи підтримки кандидатів та вироблення напрямків їх діяльності;

створення прес-центру передвиборчої кампанії та плану його роботи.

Кожна група звітує про свою роботу та знайомить присутніх з тими документами, що вона підготувала (широко використовуються документи та досвід гімназій №№ 1, 5 та школи №13.

Спільно розробляти календарний план виборчої кампанії. Прес-центрові доручається надрукувати підготовлені матеріали і використати їх при проведенні виробів учнівських самоврядних структур у наступному навчальному році.

ІV. Підведення підсумків уроку (3 хв.)

V. Домашнє завдання

Ознайомити учнів школи та її адміністрацію з матеріалами по виборах президента школи, запропонувати використання їх у практичній діяльності.




На головну


Hosted by uCoz