Учнівські проекти. Головні етапи дій



Огляд уроку. Урок спрямований на вивчення школярами основних етапів дій при складанні учнівських проектів; на розвиток вміння орієнтуватися в подіях життя міста, вміння працювати з місцевою пресою, аналізувати її.

Очікувані результати. Після уроку учні зможуть:

вибирати найважливішу проблему міста;

проводити дослідження проблеми;

систематизувати та аналізувати інформацію;

складати бізнес-план проблеми.

Основні поняття. Проекти, бізнес-план.

Методи та прийоми. Лекція, дискусія, самостійна робота учнів.

Обладнання. Підшивка газети "Град Прилуки"

Хід уроку

1. Вступне слово вчителя. (7 хв.)

Учитель визначає актуальність теми, що вивчається, повідомляє мету уроку, очікувані результати. Учні перераховують відомі їм проблеми нашого міста, обирають одну з найважливіших.

2. Вивчення нового матеріалу (35 хв.)

Учитель пояснює учням головні етапи дій при складанні проектів, конкретизуючи їх на обраній темі. При дослідженні проблеми слід звернути увагу на джерела отримання інформації, акцентуючи увагу на засоби масової інформації, архіви, електронні засоби спілкування. Можна використати підшивку місцевого видання "Град Прилуки". При розгляді третього етапу - систематизація й аналіз інформації - розглядаються питання: чи були спроби розв'язати цю проблему? Чим вони закінчились? Найбільша увага відводиться складанню бізнес-плану - 4-му етапу - , бо учні повинні визначитись, чи під силу їм розв'язати вказану потребу, чи потрібна допомога громадськості. При підведенні підсумків - 5-й етап дій - слід наголосити учням на реальну оцінку своєї роботи.

3. Підведення підсумків (3 хв.) Учитель перевіряє, чи всі 5-ть етапів складання проектів зафіксували учні. Оголошує домашнє завдання.

Домашнє завдання. Розробити індивідуально чи групою проект однієї з проблем міста.



На головну



Світ географії та туризму



Hosted by uCoz