–оль молод≥жних орган≥зац≥й у зд≥йсненн≥ м≥сцевого самовр¤дуванн¤



ќгл¤д уроку. ƒо зм≥сту навчального матер≥алу уроку входить ¤к ≥нформац≥¤ теоретичного характеру так ≥ фактичний матер≥ал. ¬иб≥р метод≥в та форм роботи допомагаЇ достатньо та р≥зносторонньо розкрити тему. Ќа урок бажано запросити член≥в молод≥жноњ орган≥зац≥њ. ”чителев≥ необх≥дно заздалег≥дь зустр≥тис¤ з ними та обговорити коло питань, ¤к≥ повинн≥ висв≥тлити запрошен≥.

ќч≥куван≥ результати. ѕ≥сл¤ уроку учн≥ зможуть:

визначити д≥¤льн≥сть молод≥жних орган≥зац≥й;

усв≥домити важлив≥сть молод≥жних орган≥зац≥й;

заохотити д≥тей до створенн¤ молод≥жних орган≥зац≥й.

ќсновн≥ пон¤тт¤. ћолод≥жна громадська орган≥зац≥¤ , дит¤ча громадська орган≥зац≥¤.

ћетоди та прийоми . Ѕес≥да, анал≥з, дискус≥¤.

ќбладнанн¤ , матер≥али. ѕос≥бник, роздатковий матер≥ал.

’≥д уроку

1. ћотивац≥¤ (3-5 хв.) Ќа початку уроку вчитель ознайомлюЇ учн≥в з темою уроку та оч≥куваними результатами, а також представл¤Ї запрошених член≥в молод≥жноњ орган≥зац≥њ, ¤к≥ будуть брати участь в уроц≥ та допомагати учн¤м з ¤сувати проблему уроку.

2. јктуал≥зац≥¤ опорних знань (5хв.)

¬читель проводить бес≥ду з питанн¤ :

"ўо ми знаЇмо про молод≥жн≥ орган≥зац≥њ?".

3. ¬ивченн¤ нового матер≥алу (25 хв.).

ѕочинаЇтьс¤ з ознайомленн¤ учн≥в з ≥нформац≥Їю про молодь ≥ самовр¤дуванн¤ . ѕ≥сл¤ вступного слова перед учн¤ми виступають члени молод≥жноњ орган≥зац≥њ ≥ в≥дпов≥дають на њхн≥ запитанн¤. ѕ≥сл¤ розпов≥д≥ вчитель узагальнюЇ сказане про членство в молод≥жних та дит¤чих громадських орган≥зац≥¤х. ”читель може зауважити права цих громадських орган≥зац≥й. ¬читель просить учн≥в самим спробувати на уроц≥ створити м≥н≥-молод≥жн≥ орган≥зац≥њ, по¤снити, ¤к≥ ≥нтереси молод≥ вони будуть задовольн¤ти.

4. ќсмисленн¤ набутих знань (5 хв.) :

- що таке молод≥жна орган≥зац≥¤ ?

- принципи утворенн¤ молод≥жних орган≥зац≥й ?

- д≥¤льн≥сть молод≥жних орган≥зац≥й ?

- право молод≥жних та дит¤чих орган≥зац≥й ?

- ¤к створити молод≥жну громадську орган≥зац≥ю ?

5. ѕ≥дведенн¤ п≥дсумк≥в уроку (5 хв.) .

Ќа завершенн¤ уроку вчителев≥ варто наголосити на важливост≥ теми, ¤ку вивчали, запитати учн≥в, про що вони д≥зналис¤ на уроц≥, де зможуть використати знанн¤ та вм≥нн¤, отриман≥ на уроц≥. ¬исловлюЇтьс¤ под¤ка запрошен≥й молод≥, ¤ка надавала допомогу п≥д час проведенн¤ уроку. ƒомашнЇ завданн¤: розкаж≥ть вдома батькам, про що ви д≥зналис¤ на уроц≥; напиш≥ть есе на тему " яку роль в≥д≥грають молод≥жн≥ громадськ≥ орган≥зац≥њ у зд≥йсненн≥ м≥сцевого самовр¤дуванн¤ нашого м≥ста?".



Ќа головну



—в≥т географ≥њ та туризму



Hosted by uCoz