Порівняння раціональних чисел (Продовження)
Мета: Закріплення матеріалу попереднього уроку. Формування умінь та навичок учнів порівнювати раціональні числа, використовувати теоретичні знання при розв'язуванні вправ.
Хід уроку.
I Перевірка домашнього завдання.
1. На чернетках показати свій настрій по відношенню до розуміння теми.
2. Три учні відтворюють на дошці № 678, № 679* (за бажанням), №678 а)-13;-8,4;-3 ;-1.1; -0,6; -0,41; -0,25;
6)2,5; -2,5; -3,5; -4; -7,8; -8; -8,4.
3. Усно. (На звання Магістра Уважних Наук) (|-23.5|-|15.9|) (0,5-1/2) +5- 100 '0,01=?
4. Клас поділено на 2 команди. Змагання на краще вивчення правил між представниками від команд (Відповіді на запитання 1 - 21 ст. 181)
II Тренувальні вправи.
( 3 повторенням понять: модуль числа, кратні числа, парність, цілі числа, натуральні числа, нерівність ) №681,682, 693, 688, 689, 695 (а, в )
Відповіді 1)-3; -4; -5; -6; -7; -8; -9; -10
2)3,2, 1,0,-1,-2
3)| x | ? 3 -3 -2 -1 0 1 2 3
4)-105; -110; -115; -120; -125; -130; -135
5)-4<х<1, -3; -2; -1; О
6)-4,1<х<4, -4; -3; -2; -1; 2,0; 1; 2; З
III Домашнє завдання.
Повторити п. 81 - 85
№ 695 ( д, б, г, е ) Малюнки