Порівняння раціональних чисел (Продовження)



Мета: Закріплення матеріалу попереднього уроку. Формування умінь та навичок учнів порівнювати раціональні числа, використовувати теоретичні знання при розв'язуванні вправ.

Хід уроку.

I Перевірка домашнього завдання.

1. На чернетках показати свій настрій по відношенню до розуміння теми.

2. Три учні відтворюють на дошці № 678, № 679* (за бажанням), №678 а)-13;-8,4;-3 ;-1.1; -0,6; -0,41; -0,25;

6)2,5; -2,5; -3,5; -4; -7,8; -8; -8,4.

3. Усно. (На звання Магістра Уважних Наук) (|-23.5|-|15.9|) (0,5-1/2) +5- 100 '0,01=?

4. Клас поділено на 2 команди. Змагання на краще вивчення правил між представниками від команд (Відповіді на запитання 1 - 21 ст. 181)

II Тренувальні вправи.

( 3 повторенням понять: модуль числа, кратні числа, парність, цілі числа, натуральні числа, нерівність ) №681,682, 693, 688, 689, 695 (а, в )

Відповіді 1)-3; -4; -5; -6; -7; -8; -9; -10

2)3,2, 1,0,-1,-2

3)| x | ? 3 -3 -2 -1 0 1 2 3

4)-105; -110; -115; -120; -125; -130; -135

5)-4<х<1, -3; -2; -1; О

6)-4,1<х<4, -4; -3; -2; -1; 2,0; 1; 2; З

III Домашнє завдання.

Повторити п. 81 - 85

№ 695 ( д, б, г, е ) Малюнки




На головну


Hosted by uCoz