Порівняння раціональних чисел



Мета : Формування поняття "менше", "більше" за допомогою координатної прямої, вміння порівнювати будь-які числа. Розвиток логічного мислення учнів, виховання уважності.

Хід уроку.

I Перевірка домашнього завдання. Актуалізація опорних знань.

Усно ( Завдання Магістра Уважних Наук ) 28 (1/28) + (|-8|-|-3|) | 3 ||0| =

Взаємоперевірка № 652 ( г, д ); 654 ( а, б ) - робота парами.

Самостійна робота ( ст. 198 - 199 підручника ). Виконати № 1,3, 4, 5, 6 І в, II в, (Зошити збираються на перевірку ).

II. Вивчення нового матеріалу.

.

1. Вчитель.

Отже, маємо множину раціональних чисел. Скільки ж їх ? Які ці числа ? Яке найменше, яке найбільше ? Між числами виникла суперечка -1 вважає себе дуже маленькою порівняно з -20, бо борг 1 грн. менше боргу 20 грн. І -20 думає так, бо 20° морозу більше 1° морозу. А Нулик Десятченко не згоден, бо при -1° тепліше, ніж при -20°. Знак Плюс теж вважає -1 > -20, бо борг 1 грн. легше віддати, ніж 20 грн. Хто ж правий ?

Спробуємо порівняти числа з допомогою координатної прямої 1) 8 і 3; 2) - 7 і - 3; 3) - 3 і 5; 4) - 100 і 180; 5) - 230 і - 700

Робимо висновок і вивчаємо правила (ст. 175, 176 )

Додатне пр. > дод. лівіше

від'ємн. пр. > від'ємн. лівіше

додатне > від'ємне

додатне > О

від'ємне < О

III Закріплення вивченого

Усно №673, 676, 677

Письмово №675,

2°<4° 1,5 >- 1,5

3°<5,5° -1,5<3

677 (а )

-14; -8; -7,3; -4,05; -4,04; 0,5; 1,1; 4,04

IV Домашнє завдання.

Вивчити п. 8.3 Повторити "Порівняння

звичайних і десяткових дробів" № 678, № 698* (інд.)




На головну


Hosted by uCoz