Координатна площина
Мета: Формування умінь та навичок побудови точок на координатній площині, читання координат даних точок, розуміння понять абсциса та ордината точки. Активізація пізнавальної діяльності учнів, виховання охайності, чіткості при виконанні малюнків. Наочність: Таблиця "Координатна площина".
Хід уроку.
І Актуалізація опорних знань.
Усно. (|-317|-|23.5|) (|-25|*4-|-300|:3 ) + 5.2 =?
Два учні відтворюють на дошці № 702, 701. Всі перевіряють олівцем у зошиті домашнє завдання сусіда по парті.
Дотаткові запитання : які прямі називаються перпендикулярними ? Позначення. Які прямі називаються паралельними ? Їх позначення. Які з них використовуються у домашньому завданні № 701, 702 ?
3) Перевірка теоретичних знань (Змагання між командами )
Чи визначає одна координата місце точки на площині ?
Як називаються числа, що визначають це положення ?
Записати : А (-2; 3 ) М ( х; у )
Що називають прямокутною системою координат ?
Яку площину називають координатною ?
Назвати координати точки відліку..
Скільки утворилось координатних чвертей ?
Робота з таблицею : (2; 5); (8; 5); (2; 2); (7; 8); (-3; 2); (-5; 2); (0; 3); (0; -2); (5; 0); (-4; 0)
II Розв'язування вправ.
1) № 703 2) № 704 3) № 707 4)конкурс "художників" (додаток) 1)(0; 0); (1; 0); (2; 0); (3; 0); (-1; 0); (-2; 0) Точки розміщені на осі ОХ 2)(0;1);(0;2);(0;-1);(0;-2) на осі ОУ 1)А(5;-2), В (-5; 2)
III Домашнє завдання.
Повторити п.8.6, 8.4, 2.4
№ 717, побудувати фігуру і записати координати точок.