Координатна площина



Мета: Формування умінь та навичок побудови точок на координатній площині, читання координат даних точок, розуміння понять абсциса та ордината точки. Активізація пізнавальної діяльності учнів, виховання охайності, чіткості при виконанні малюнків. Наочність: Таблиця "Координатна площина".

Хід уроку.

І Актуалізація опорних знань.

Усно. (|-317|-|23.5|) (|-25|*4-|-300|:3 ) + 5.2 =?

Два учні відтворюють на дошці № 702, 701. Всі перевіряють олівцем у зошиті домашнє завдання сусіда по парті.

Дотаткові запитання : які прямі називаються перпендикулярними ? Позначення. Які прямі називаються паралельними ? Їх позначення. Які з них використовуються у домашньому завданні № 701, 702 ?

3) Перевірка теоретичних знань (Змагання між командами )

Чи визначає одна координата місце точки на площині ?

Як називаються числа, що визначають це положення ?

Записати : А (-2; 3 ) М ( х; у )

Що називають прямокутною системою координат ?

Яку площину називають координатною ?

Назвати координати точки відліку..

Скільки утворилось координатних чвертей ?

Робота з таблицею : (2; 5); (8; 5); (2; 2); (7; 8); (-3; 2); (-5; 2); (0; 3); (0; -2); (5; 0); (-4; 0)

II Розв'язування вправ.

1) № 703 2) № 704 3) № 707 4)конкурс "художників" (додаток) 1)(0; 0); (1; 0); (2; 0); (3; 0); (-1; 0); (-2; 0) Точки розміщені на осі ОХ 2)(0;1);(0;2);(0;-1);(0;-2) на осі ОУ 1)А(5;-2), В (-5; 2)

III Домашнє завдання.

Повторити п.8.6, 8.4, 2.4

№ 717, побудувати фігуру і записати координати точок.




На головну


Hosted by uCoz