Додатні і від'ємні числа



Мета : Засвоєння учнями протилежних напрямів, читання і запису додатних та від'ємних чисел. Розширення знань учнів про число.

Хід уроку

I Вивчення нового матеріалу

Учитель: ( № 618) "Оля зайшла в ліфт 9-поверхового будинку, проїхала три поверхи і вийшла з нього. На якому поверсі вона вийшла? (Учні відповідають ). Скільки розв'язків має задача ? Чому різні відповіді ? (Разом приходять до висновку, що треба вказати напрям руху ліфта. Існують протилежні напрямки ).

Розглядаються задачі підручника (п. 81, малюнки 74, 75). Виявляється, що для характеристики температури повітря та рівня води у річці не вистачає відомих їм чисел.

3. Учням пропонується розв'язати рівняння : а)х +1,7 = 3

х = 3-1,7

х = 1,3

б) а + 47 = З

а=3-47

а = ?

4. Далі пояснення вчителя (за підручником ).

(Означення та запис додатних і від'ємних чисел. Приклади використання ).

II Закріплення вивченого матеріалу.

Усні розв'язування № 619, 621, 622, 625

Письмове розв'язування (коментоване ) № 617

87-46 = + 41 35-54 = -19

89-47 = 42 38-67 =-29

61-57 = 4 28-66 =-38

46-46 = 0 53-58 = -5

3)х = 3-47= -44

III Підсумок уроку.

Отже, є числа додатні, від'ємні, нуль, цілі і дробові. Числа додатні ( цілі і дробові ), від'ємні ( цілі і дробові ) і нуль називаються раціональними.

IV Домашнє завдання :

Вивчити п. 81, № 619, 624 (В)

Повторити "Числовий промінь"




На головну


Hosted by uCoz